صفحه اصلی / اخبار داخلی / افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  - تصویر 1

افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

ایجاد شده: 17/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 17/بهمن/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از هتل "پرشین پلازا" تهران روز چهارشنبه مورخ 17 بهمن‌ماه همزمان با ایام دهه فجر و با حضور دکتر "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، معاونین گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این سازمان و "انوشیروان محسنی بندپی" استاندار تهران، برگزار شد.

"سعید سید کاظمی" مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در گفتگو با هتل‌نیوز، اظهار داشت: ماهیت هتل "پرشین پلازا" بیزینسی است اما با توجه به موقعیت مکانی عالی و قرار گرفتن در قلب تهران، این هتل دسترسی بی‌نظیری به مراکز خرید و اماکن دیدنی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

"سید کاظمی" ابراز داشت: هتل "پرشین پلازا" دومین هتل دارای باند فرود هلی‌کوپتر ( هلی پد ) در سطح شهر تهران است و با استفاده از مدرن‌ترین امکانات، توانایی پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن را دارد.

مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در ادامه با اشاره به اهمیت پذیرایی از میهمانان، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، وجود رستوران بام است. همچنین هتل "پرشین پلازا" با استفاده از کارکنان آموزش دیده و متخصص، بهترین شرایط ممکن را برای میهمانان خود و همچنین رشد و توسعه صنعت گردشگری، فراهم آورده است. 

لازم به ذکر است، هتل "پرشین پلازا" تهران واقع در منطقه عباس‌آباد تهران در زمینی با زیربنای 13000 متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی، احداث شده است. 

پروژه هتل "پرشین پلازا" تهران با مالکیت جناب آقای "محمد زاغی" حاصل تلاش پنج ساله شرکت "افق سپید پاسارگاد" است که در 2 فاز، اجرا شده است. یکصد اتاق، تالارهای پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و ... از جمله مهمترین فضاهای خدماتی این هتل به حساب می‌آید.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...